Wyszukiwarka
23 wyników poszukiwania dla frazy: "Jak wÅÄ czyÄ ssl na stronie"
- : Gdzie znajdują się serwery HostSol.pl? Treść: Wszystkie serwery znajdują się w nowoczesnej i bezpiecznej data center w Düsseldorf, Niemcy. Zdjęcia naszego data center dostępne są na stronie o nas. ...
- : Zapomniałem hasła, co robić? Treść: Proszę skontaktować się z działem pomocy technicznej, poprzez formularz dostępny na stronie pomocy. W wiadomości prosimy podać login jaki został wybrany przy rejestracji, swoje dane ...
- : Moja strona nie działa, gdzie i kiedy mogę zgłosić awarię? Treść: Awarię konta, brak, niedostępność usług można zgłaszać w dziale pomocy technicznej w formularzu dostępnym na stronie pomocy 24h/dobę. Jeżeli jednak usterka uniemożliwia jakiekolwiek działanie konta ...
- : Kiedy i dlaczego konta hostingowe są zawieszane? Treść: Za złamanie zasad regulaminu. Gdy konto drastycznie narusza regulamin zostanie ono bezpowrotnie usunięte z serwera. W innym przypadku po usunięciu niezgodności i kontakcie z naszą ...
- : Czy podane ceny zawierają podatek VAT? Treść: Tak, wszystkie podane ceny stronie HostSol.pl są cenami brutto, czyli zawierają 22% podatku VAT. ...
- : Co zrobić aby otrzymywać faktury VAT?
Treść: Aby otrzymywać faktury VAT, należy zgłosić ten fakt do działu płatności w formularzu dostępnym na stronie pomocy. ...
- : Czy mogę zwiększyć swój limit transferu? Treść: Tak, oferujemy dwa rozwiązania: Uaktywnić opcję nie zawieszania konta po przekroczeniu transferu. Wówczas po przekroczeniu transferu za każdy wykorzystany 1GB pobierana jest opłata w wysokości 2zł ...
- : Jak mogę zwiększyć posiadany pakiet hostingowy? Treść: Zakładamy dwie możliwości zmiany pakietu hostingowego na wyższy, ich wybór uzależniony jest od okresu kiedy zdecydujesz się na zmianę pakietu. Jeśli zdecydujesz się na zmianę pakietu ...
- : Czy potrzebuję własnego adresu IP? Treść: Własny adres IP jest niezbędny do uruchomienia zabezpieczenia SSL na Twoim koncie. Jeśli wiec chcesz, by Twoi klienci łączyli się z Twoją strona za pomocą szyfrowanego ...
- : Jak tworzyć i usuwać bazy danych MySQL? Treść: Tworzenie, oraz usuwanie baz danych obydwa się za pośrednictwem panelu DirectAdmin. Wszelka pomoc na ten temat dostępna jest na stronie pomocy DirectAdmin. ...
- : Czy kilka domen może wskazywać na ten sam katalog? Treść: Tak. Istnieje taka możliwość, fakt ten należy zgłosić w dziale pomocy technicznej poprzez formularz dostępny na stronie pomocy pod adresem. ...
- : Jak założyć dodatkową domenę typu nazwa.hostsol.pl? Treść: Standardowo zakładamy jedna, taką domenę. Jeżeli jednak interesuje Cię dodatkowa, prosimy o kontakt z działem biuro w formularzu dostępnym na stronie pomocy. ...
- : Gdzie mogę zobaczyć statystyki dla moich domen? Treść: Statystyki dla posiadanych domen dostępne są w panelu DirectAdmin. Opis szczegółowy dostępny jest na stronie pomocy DirectAdmin. ...
- : Jak mogę sprawdzić moją pocztę internetową? Treść: Pocztę internetową możesz sprawdzić poprzez przeglądarkę internetową lub program pocztowy. Aby sprawdzić pocztę przez przeglądarkę, należy zalogować się na stronie internetowej wg wzorca: http://www.twoja-domena.pl/squirrelmail LUB http://www.twoja-domena.pl/webmail Na powyższych stronach ...
- : Jak założyć skrzynkę email? Treść: Zakładanie poczty email odbywa się za pośrednictwem panelu administracyjnego DirectAdmin po zalogowaniu. Czynność ta jest niebywale prosta i nie powinna sprawiać problemów, opis szczegółowy tej ...
- Podstawy: Przeniesienie (transfer) domeny Treść: W przypadku przeniesienia (transferu) domeny istnieją dwa przypadki. Pierwszy to zmiana providera domeny. Drugi to zmiana miejsca hostowania domeny (zmiana hostingu, serwera, miejsca trzymania plików). ...
- Zarządzanie stroną internetową: Aktualizacja strony za pomocą MS FrontPage Treść: FrontPage 98 Upewnij się, że jesteś połączony z Internetem. Otwórz (utwórz, edytuj) Twoją stronę poprzez program FrontPage. Z menu Plik, wybierz "Publikuj stronę FrontPage". Uwaga: Proszę włączyć tą opcje ...
- Zarządzanie stroną internetową: Aktualizacja wgrywanie nowych plików poprzez SSH Treść: Uwaga: Domyślnie obsługa protokołu SSH jest wyłączona dla konta. Jeśli interesuję Cię włączenie usługi prosimy o kontakt z Biurem poprzez formularz dostępny na stronie pomocy Aktualizacja ...
- Poczta, email: Rekordy MX Treść: Zmian w rekordach MX często wymagają organizacje oferujące darmowe konta email. Zmiany te są czasem wymagane do prawidłowej pracy oprogramowania na serwerach pocztowych. Rekordy MX ...
- Rozszerzenie Microsoft FrontPage: Aktualizacja strony za pomocą MS FrontPage Treść: FrontPage 98 Upewnij się, że jesteś połączony z Internetem. Otwórz (utwórz, edytuj) Twoją stronę poprzez program FrontPage. Z menu Plik, wybierz "Publikuj stronę FrontPage". Uwaga: Proszę włączyć tą opcje ...
- Statystyki strony, domen: Logi użycia Apache i logi błędów Treść: Apache, gdy wykryje jakiś problem rejestruje dane zdarzenie do plików. Pliki te zawierają tzw. logi błędów Apache. Aby móc je przeglądać musisz zalogować się do ...
- Statystyki strony, domen: Statystyki Webalizera Treść: Webalizer jest dostępny na licencji GPL. Służy do analizowania logów serwera Apache. Generuje szczegółowe statystyki odwiedzin danego serwisu WWW w formacie HTML. Stosowane oznaczenia: Wywołania/Hits- ilość ...
- Certyfikaty SSL: Instalacja certyfikatów SSL Treść: Podstawowym elementem, jaki musisz posiadać, aby używać certyfikatu SSL jest własny (dedykowany) adres IP. Jeżeli nie posiadasz własnego adresu IP, zostaniesz o tym powiadomiony poprzez ...
Dodaj wyszukiwarkę do Firefox - wtyczka